  • Data: 2009-01-25 19:49:04
    Temat: Re: Czy 2 miesiące to już zamieszkiwanie?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przypadek pisze:

    > No super. Czyli doszło do pewnego obejścia prawa i niestety dla
    > policji, na podstawie medialnych wypowiedzi niektórych panów można by
    > to pewnie nawet udowodnić (gdyby tak byli niektórzy urzędnicy i
    > policjanci trochę bardziej powściągliwi...)

    Nie policja jest od tego by robić co do niej należy. Jak ktoś popełnia
    przestępstwo to ma reagować.
    Idąc twoim tokiem rozumowania to złodziejowi też nie wolno niczego
    zabrać, nawet jak wraca z włamania i zostanie złapany z łupem, bo już
    wszedł w posiadanie.

    > Ja bym, gdyby przyjąć tę teorię, złożył zawiadomienie nadużycia
    > uprawnień przez policję... obawiam się bowiem, że nie zostały
    > spełnione przesłanki dla tego typu doprowadzenia na przesłuchanie:
    > znane było ich miejsce pobytu,

    Oczywiście, rozwala mnie zwłaszcza znajomość miejsca pobytu, zapewne
    sugerujesz że dopełnili obowiązku meldunkowego, bo przecież mieszkali
    tam 2 miesiące, a więc winni się zameldować przynajmniej tymczasowo.

    > No to macie spór z kolegą Tomasikiem, czy było posiadanie, czy
    > posiadania nie było :)

    Mi tam wszystko jedno.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.