  • Data: 2010-04-11 14:49:49
    Temat: Re: Czemu Unia zakazuje bananów?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-11 14:43, pwz pisze:
    > (...)
    >
    > Po części na to pytanie odpowiedział już w tym wątku Arek. Ja bym od
    > siebie dorzucił, że chyba jeszcze ważniejszą kwestią jest to, do kogo
    > (czytaj: jakiej "narodowości") należą koncerny, które importują banany
    > do UE. I skąd je przywożą (czytaj: z których swoich byłych kolonii)...
    > Retorycznie: myślisz, że np. francuskiemu koncernowi zależy na tym, aby
    > - oprócz cytrusów z byłych kolonii francuskich - do UE wwoziła cytrusy
    > firma np. z Ameryki Płd.?
    > pwz

    No ale jaki to ma związek? Cejrowski pokazywał Bananerę w Equadorze. W
    tym samym miejscu rosną obrzydliwe banany dopuszczone przez Unię oraz
    smaczne banany niedopuszczone. Jakby były dopuszczone, to by
    wzmiankowana bananera wysyłała do EU także te smaczne, skoro mają ich w
    trzy dupy. Więc to nie tak, że dany rejon jest uprzywilejowany.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek