  • Data: 2004-09-30 08:07:40
    Temat: Re: Czas na reklamacje...
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pejti wrote:

    > niestety nie wiem, bo wszystko co mialem oddalem przy reklamowaniu,
    > ale to i tak juz nie wazne bo przed chwila dzwonil pan ze sklepu i
    > mowil, ze dysk jest wymieniony ;)
    > moze przeczytal tego posta i sie wystraszyl? :P

    raczej nie :P
    jesli czas reklamacji z tytulu gwarancji nie jest podany to pupa :P mozna i
    miesiac czekac, ale to i tak nie jest dlugo bo czasem z dyskami jest taki
    kolchoz ze mala bania, jak ma dysk pokonac od dystrybutora powiedzmy 400km
    to zapewne jedzie z innymi dyskami bo jednej sztuki to nie chca wysylac :/
    znam to z autopsji niestety :(