  • Data: 2006-09-21 05:38:50
    Temat: Re: Cudzy debet w banku
    Od: "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:eesaj1$9j6$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Daniel Pyra" <d...@S...provider.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wiesz, nie chce mi się dzielić włosa i przebijać się przez ten regulamin.

    Jak na osobę, która - jak wszystko wskazuje - zna nieźle prawo, dość
    osobliwe stwierdzenie :) Mnie też generalnie nie chce się przebijać się
    przez KC i np. różnego sortu regulaminiy - ale cóż, skoro zabieram głos na
    ten temat, to czasem trzeba... Akurat ten regulamin jest napisany wyjątkowo
    prostym językiem i wątpliwości, kto ma rację - nie pozostawia.

    > Ale w praktyce to wygląda tak, że na koniec okresu rozliczeniowego opłaty
    > i prowizje są księgowane w ciężar rachunku. Jak nie spłacę pełnej kwoty,
    > to w następnym miesiącu zapałce od tego odsetki. No chyba, ze jest coś, o
    > czym nie wiem.

    Albo potrafisz udowodnić swoją rację, albo przyznaj, że opierasz się na
    "gminnej wieści". Jak jest w tym przypadku, każdy może sam rozstrzygnąć.
    Reasumując, w BPH odsetki zaliczane są w poczet należności, spłacane są
    przed kapitałem, ale naliczane są wyłącznie od transakcji. W innych bankach
    zapewne jest podobnie, regulamin wylosowałem, ale zdziwiłbym się, gdyby było
    inaczej.

    Pozdr.!
    (D)