  • Data: 2005-11-28 18:47:26
    Temat: Re: Cud Purymowy II wkrótce w kinach!
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    Fajnie, ale nie trzeba było tego ekskrementa innym z szamba wyciągać.

    A do boukuna.
    Widzisz to, że jesteś odmiennej orientacji to rzecz ludzka.
    To, że chciałbyś poczuć w wiadomym miejscu żydowskiego to twój wybór.
    Wszelako zamiast wypisywać bzdury tutaj mam dla ciebie rozwiązanie.
    Grupowicze złożą się z chęcią na bilet lotniczy do Izraela i pudełko
    Vaseline Intensive Care dla ciebie.
    Na miejscu popełnisz drobne wykroczenie (myślę, że ktoś ci podpowie, co
    najlepiej :-) ) i trafisz do aresztu.
    W celi zaś powiesz współaresztantom, że jesteś tam za pedofilię i...
    spełni się twoje marzenie. :-)