  • 1. Data: 2005-11-28 16:39:53
    Temat: Oszczana rewolucja
    Od: b...@o...pl

    Postępując tokiem propagandy żydomediów w Polsce, można traktować wygrane przez
    PiS wybory parlamentarne i prezydenckie jako kolejną współczesną rewolucję w
    Europie. Wszakże wszelkie zmiany rządów jak np. w Gruzji czy na Ukrainie na
    korzyść światowego syjonizmu, traktuje się bez zażenowania jako swoistego
    rodzaju rewolucję, różową, pomarańczową, ale rewolucję. Dokonana w Polsce przez
    żydów ostatnia rewolucja nie miała żadnego koloru, ale odcień moczu. "PiSen" po
    niemiecku oznacza dosłownie oszczać, a "PiS" sik. Polacy w mig pojęli to
    zaklęte znaczenie i może dlatego skojarzyli partię Kaczyńskich z PiSuarem,
    który 60 procent polskiego społeczeństwa spokojnie olało. Zawiedzeni Polacy
    PiSuar olali, a teraz partia Kaczyńskich na nas "PiSen", czyli sika.
    Zastanówmy się teraz, w ilu procentach z własnego wyboru bądź niewyboru mamy
    zażydzony rząd?

    Kalkstein-Kaczyńscy - Żydzi
    Dorn(baum) - Żyd
    Wassermann - Żyd
    Sikorski - jak ulał Żyd
    Ziobro - jak ulał twarz Żyda
    Marcinkiewicz - jak ulał twarz Żyda
    Religa - jak ulał twarz Żyda
    Daroadca premiera d/s gospodarczych Zuber, niewątpliwie też Żyd.

    Ukraińską "rewolucję" nazwano pomarańczową, a my mieliśmy w 2005 roku oszczaną
    rewolucję.

    Kto na kogo sika?

    boukun

    PS. Radio Maryja jest jednak kryptożydowską tubą propagandową. Zresztą sekta
    chrześcijańska została także stworzona przez Żydów, niech każdy zapyta, w jakim
    celu?

  • 2. Data: 2005-11-28 18:26:50
    Temat: Re: Cud Purymowy II wkrótce w kinach!
    Od: "Statler & Waldorf" <Statler & Waldorf@op.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> popełnił knefle:

    > Kalkstein-Kaczyńscy - Żydzi
    > Dorn(baum) - Żyd
    > Wassermann - Żyd
    > Sikorski - jak ulał Żyd
    > Ziobro - jak ulał twarz Żyda
    > Marcinkiewicz - jak ulał twarz Żyda
    > Religa - jak ulał twarz Żyda
    > Daroadca premiera d/s gospodarczych Zuber, niewątpliwie też Żyd.

    Nie mam siły pisać a więc jedynie Ctrl+C - Ctrl+V z małymi korektami:

    "Cud purymowy II"???

    TWÓRCA WĄTKU, łódzki robotnik, mieszka wraz z żoną i dorosłym synem w
    niewielkim, skromnym mieszkaniu w bloku. Syn większość czasu spędza z
    kolegami - kibicami jednego łódzkich klubów piłkarskich. Młodzi z
    zaangażowaniem godnym lepszej sprawy szukają okazji do bójki z każdym, kto
    wejdzie im w drogę. Najchętniej, rzecz jasna, z kibicami innych drużyn. W
    ich środowisku, za największą obelgę uważa się porównanie kogoś do Żyda.
    Jan, nigdy nie krył przed rodziną swoich poglądów. Według niego przyczyną
    wszelkiego zła i nieszczęść są właśnie Żydzi. Pewnego dnia TWÓRCA WĄTKU
    dowiaduje się, że dostał pokaźny spadek. Jego mieszkający w Stanach wuj
    zmarł niedawno, a był człowiekiem zamożnym. Po długich poszukiwaniach
    okazało się, że TWÓRCA WĄTKU jest jego najbliższym krewnym. Okazuje się, że
    jego wuj był Żydem! Podobnie jak jego matka i ojciec, którzy naprawdę
    nazywali się Fleiszfarb, a nie TAK JAK TWÓRCA WĄTKU. Jakby tego było mało,
    warunkiem otrzymania spadku jest powrót rodziny TWÓRCY WĄTKU do wiary ojców!
    Zdruzgotany TWÓRCA WĄTKU wraca do domu, nic nie mówiąc żonie i synowi o
    przebiegu rozmowy z adwokatem. Stopniowo jednak zaczyna inaczej patrzeć na
    otaczający go świat.

    P.S.
    Ctrl+C - Ctrl+V
    Zydzi Polscy dlugo przed zaborami w wiekszosci juz mieli nazwiska. Zmieniali
    je w uzasadnionych przypadkach np chrztu i adopcji przez rodzine szlachecka.
    Przyjmowali wowczas nazwisko szlachcica, ktory te adopcje przeprowadzil -
    stad tak duzo zydowskich, Branskich, Branickich, Baranowskich itd. Nowe
    nazwisko moglo tez wiazac sie z faktem chrztu - Krzyzanowski, Nowak,
    Nowicki, Nowinski, Polak, Dobrowolski itd lub z data, Kwietniewski, Majewski
    itp Dla przykladu wiekszosc Frankistow ktorzy przyjeli chrzest w 1795
    przyjela nazwisko Majewski poniewaz stalo sie to w maju.

    ...cholera, moje nazwisko w poniższym tekście też się przewija, czyżbym był
    również ŻYDEM???
    Yesu ben Yosef też był i co z tego?

    Statler & Waldorf

  • 3. Data: 2005-11-28 18:47:26
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Fajnie, ale nie trzeba było tego ekskrementa innym z szamba wyciągać.

    A do boukuna.
    Widzisz to, że jesteś odmiennej orientacji to rzecz ludzka.
    To, że chciałbyś poczuć w wiadomym miejscu żydowskiego to twój wybór.
    Wszelako zamiast wypisywać bzdury tutaj mam dla ciebie rozwiązanie.
    Grupowicze złożą się z chęcią na bilet lotniczy do Izraela i pudełko
    Vaseline Intensive Care dla ciebie.
    Na miejscu popełnisz drobne wykroczenie (myślę, że ktoś ci podpowie, co
    najlepiej :-) ) i trafisz do aresztu.
    W celi zaś powiesz współaresztantom, że jesteś tam za pedofilię i...
    spełni się twoje marzenie. :-)

  • 4. Data: 2005-11-30 05:34:40
    Temat: Re: Oszczana rewolucja
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Postępując tokiem propagandy żydomediów w Polsce...

    A w Barze Temida podaja najsmaczniejsze pod sloncem prazone pestki dyni i
    slonecznika.

    Pozdrawiam,

    Tiger