eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCross post. Film z kamery samochodowej: konieczność przesłuchania świadka, a karanie autora za wykroczenie › Re: Cross post. Film z kamery samochodowej: konieczność przesłuchania świadka, a karanie autora za wykroczenie
  • Data: 2015-07-20 12:17:23
    Temat: Re: Cross post. Film z kamery samochodowej: konieczność przesłuchania świadka, a karanie autora za wykroczenie
    Od: "Koziołek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał:

    > Gwoli scislosci - wydaje mi sie, ze nie musi.
    > Wzywa sie podejrzanego, pokazuje nagranie, proponuje odpowiedni mandat i
    > pyta, czy przyznaje do winy i mandat przyjmuje ... jak sie przyzna i

    Zdarzyło mi się wysłać film z gościem, który na Bieżanowskiej w KRK, w
    okolicach dawnej komendy Policji, wyprzedzał na dwóch skrzyzowaniach i
    przejściu dla pieszych. Cudem nie zdjąl gościa, który własnie zabierał się
    do przejścia na drugą stronę.
    Dostałem zaproszenie na Policję na Teligi. Gość powiedział mi wtedy, że tego
    w telewizji nie mówią, ale każdy film musi być poparty zeznaniem świadka -
    autora filmu. Bez tego sprawca wykroczenia nie zostanie ukarany.

    Pozdro,

    Koziolek