eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCross post. Film z kamery samochodowej: konieczność przesłuchania świadka, a karanie autora za wykroczenie › Re: Cross post. Film z kamery samochodowej: konieczność przesłuchania świadka, a karanie autora za wykroczenie
  • Data: 2015-07-24 13:22:40
    Temat: Re: Cross post. Film z kamery samochodowej: konieczność przesłuchania świadka, a karanie autora za wykroczenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .
    On Wed, 22 Jul 2015, J.F. wrote:

    > Nie jest.
    > Jest jednak lista zamknięta przypadków kiedy wolno.
    > Zamiennie może mieć miejsce "stwierdzenie naoczne" albo (trzecia
    > wersja)
    >musi "nie być wąpliwości co do sprawcy czynu".
    > Inna pośredniość wykluczona - chyba, że przepis szczególny stanowi
    > inaczej.

    Jesli podejrzany sie przyznaje, to chyba znikaja watpliwosci co do
    sprawcy ?
    Tak w koncu dziala ta wersja trzecia z fotoradarem.

    > Art.97 KPwSoW:
    >http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,9,9,239,701
    56,20150701,art-95-102-postepowanie-mandatowe.html
    > a urzadzenie pomiarowe
    > W tym przypadku rzeczywiście nie musi być "pomiarowe", może być
    >"rejestrujące" :)

    No i mamy odpowiedz.

    Teraz tylko poszukac stosownych przepisow co do urzaden
    rejestrujacych - byc moze przypadkowa prywatna kamera takim nie jest
    :-)

    J.