  • Data: 2004-12-15 10:49:58
    Temat: Re: Co zrobic z dluznikiem ?
    Od: andrew<a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie dlatego pisze na tą grupe, poniewaz jakis czas temu jedna
    sprawe
    > wygralem, z tym, ze dluznik unikal dlugu calkowicie, a nawet nie
    pojawil sie
    > na sprawie.
    > Bylo to juz ponad dwa lata temu i do tej pory komornik nie sciagnal
    z niego
    > ani zlotowki.
    > Jaki jest sens wloczyc sie po sadach, tarcic nerwy i pieniadze na
    prawnika
    > skoro komornik i tak nic nie robi ?

    To masz jakiegos bez kitu lewego komornika. Ty wybierasz sobie
    komornika a nie on Ciebie, na ryknu jest dużu znanych i co
    najważniejsze skutecznych do bólu (nie którzy mają metody jakie
    stosuje Jachnicki Inkaso). Ale nawet jak komornik Ci szwankuje to
    przecież sam możesz podejmować różnorakie próby sciagnięcia
    należności. Zmień komornika. Ja ze swoimi dłużnikami nigdy nie
    miałem problemów a różni byli komornicy. Ściąganie długów trwało
    najwyżej kilka, kilkanaście miesięcy od wyroku a sumy były różne i
    dłużnicy co nie mieli absolutnie żadnego majątku i inne długi. Jak? Są
    metody których komornicy i firmy windykacyjne nie chcą zdradzać.
    Mnie nie interesowało jak ściągają, ważne że skutecznie. A co do
    wlóczenia się po sądach i wydawania kasy na prawnika to pamiętaj że
    za to odda Ci dłużnik. Pozdrawiam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info