  • Data: 2005-01-29 23:02:09
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Slav rzecze:
    > Rozpłacz się jeśli musisz, trudno. Wyraz "kobieto" w twojej wypowiedzi
    > był użyty pejoratywnie.

    A może jeszcze mi wytłumaczysz co jest pejoratywnego w słowie "kobieto"?
    Bo pytałem się Ciebie, czy jakby ona napisała "ale o czym bredzisz
    mężczyzno" to też byś oburzył, ale jakoś nie widzę odpowiedzi.
    I kto tu jest seksistą ?

    > Widzę, że nie żyjesz w mojej kulturze i trochę mnie to martwi.

    A mnie nie. W mojej kulturze nie mówi się - bez napiętnowania -
    fałszywego słowa o innych i to na dodatek publicznie, ale widzę, że
    w Twojej jest to akceptowalne skoro to mnie się czepiłeś.

    > Wydawało mi się, że większość ludzi w cywilizowanym
    > centrum Europy powinna pewien poziom reprezentować.
    > Ty jesteś tej tezy zaprzeczeniem.

    No wiesz - żebyś mógł zabłyszczeć jako szlachetny rycerz chroniący
    białogłowy przed takimi chamami jak ja czyli używającymi przymiotnika
    "kobieto" w stosunku do kobiet.

    > Rozumiem, że nie zgadzasz się z wypowiedziami Emi ale
    > Twoje odzywki o bredzeniu .... żenujące!!

    Co nie? W ramach autopokuty odczytam sobie aż cztery zdrowaśki.

    > No cóż, pozostaje mieć nadzieję, że wydoroślejesz.

    Tak jest panie przedszkolankowy!

    Arek