  • Data: 2005-01-30 13:31:57
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    gazebo rzecze:
    > od razu zastrzegam, lekarzem nie jestem, ciaza to terminologia dotyczaca
    > kobiety i zaplodnienia _kobiety_ a nie zaplodnienia jaja jak to

    Ja mówiłem, że ciąża liczy się od zapłodnienia, a nie od zapłodnienia
    jaja. To, że rozmowa zeszła na szczegóły to już nie moja wina.

    > przedstawia tutaj Arek, jesli wszczepisz (zagniezdzenie) zaplodnione
    > jajo w scianke macicy (in vitro) mowimy o ciazy, jesli oddzielisz jajo

    Ale po co dajesz takie przykłady, które nie są żadnym naturalnym
    sposobem rozwoju?

    > nie wiem dlaczego zmienila sie tresc ulotki, co podawal nizej Arek,
    > moze z powodu zmian prawnych, przepisow, jej tresc nie jest oszustwem

    Nie z powodu zmian prawnych tylko tego, że spadła im sprzedaż razem ze
    wzrostem świadomości ludzi kiedy zaczyna się ludzkie życie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info