  • Data: 2005-01-29 22:32:56
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cth0c1$jcn$1@news.onet.pl...
    > Slav rzecze:
    >
    > Uuuu... czyżby nazwanie kobiety kobietą było uwłaczające?
    > Tak samo byś zareagował gdyby ona napisała "mężczyzno", czy też
    > jednak nie bo cierpisz na jakiś syndrom?

    > Chyba się rozpłaczę i poskarżę pani przedszkolance. A może Ty to już
    > zrobiłeś, że Arek był niekulturalny bo powiedział do Emi "kobieto" ?

    > Rozumiem, że złośliwa i publiczna próba dyskredytacji jest na poziomie,
    > za to nazwanie kobiety kobietą jest poniżej akceptowanego poziomu?
    >
    > To Ci powiem, że bardzo się cieszę, iż nie żyję w Twojej kulturze.
    >
    > zdrówka
> [...]

    Rozpłacz się jeśli musisz, trudno. Wyraz "kobieto" w twojej wypowiedzi był
    użyty pejoratywnie. Widzę, że nie żyjesz w mojej kulturze i trochę mnie to
    martwi. Wydawało mi się, że większość ludzi w cywilizowanym centrum Europy
    powinna pewien poziom reprezentować. Ty jesteś tej tezy zaprzeczeniem.
    Rozumiem, że nie zgadzasz się z wypowiedziami Emi ale Twoje odzywki o
    bredzeniu .... żenujące!! No cóż, pozostaje mieć nadzieję, że wydoroślejesz.

    Sławek