  • Data: 2005-01-29 23:15:24
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cth4lh$avl$1@news.onet.pl...
    > Slav rzecze:
    >
    > A może jeszcze mi wytłumaczysz co jest pejoratywnego w słowie "kobieto"?
    > Bo pytałem się Ciebie, czy jakby ona napisała "ale o czym bredzisz
    > mężczyzno" to też byś oburzył, ale jakoś nie widzę odpowiedzi.
    > I kto tu jest seksistą ?

    > A mnie nie. W mojej kulturze nie mówi się - bez napiętnowania - fałszywego
    > słowa o innych i to na dodatek publicznie, ale widzę, że
    > w Twojej jest to akceptowalne skoro to mnie się czepiłeś.

    > No wiesz - żebyś mógł zabłyszczeć jako szlachetny rycerz chroniący
> [...]

    A gdzież to fałszywe słowo o innych?? Cofam wszystko co napisałem a
    zwłaszcza to o nadziei na wydoroślenie. Mimo długiego pobytu na tej grupie
    przegapiłem Pana, Panie Buzdygan. http://www.raf256.com/arnold/ . PLONK,
    soczysty i nieodwołalny. Ani słowa więcej z Panem Buzdyganem. Przepraszam
    Grupę !!

    Sławek