    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Co to za sztuczka kulsonariacka w bandyckim państwie?
    Date: Mon, 22 Apr 2024 02:21:02 GMT

    On 2024-04-21, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jeżdżenie z oświetleniem w dzień miało sens, zanim Posłowie wpadli na
    > to, by wszystkie samochody jeździły na światłach. Wówczas motocykle czy
    > rowery jako mniej widoczne w ruchu wyróżniały się. Uważam, że obowiązek

    Problem jest niestety głębszy. Co prawda nie mogę się odnieść do
    warunków polskich, ale nie sądzę, żeby róznica była drastyczna. Przez
    wiele lat jeździłem maksi skuterem ze standardowymi żarówkami i fakt, że
    ja miałem zawsze światła (i tak nie szło ich wyłączyć), a samochody nie
    miały, pomagał średnio. Albo precyzyjniej, nie załatwiał sprawy. Dopiero
    zmiana światła na nielegalne u mnie HIDy załatwiła problem* radykalnie.

    *) problem polegający na tym, że samochody przy zmianie pasa ruchu "nie
    widziały" motoru i na mnie próbowały wjechać.

    --
    Marcin