    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Date: Thu, 27 Nov 2008 16:30:48 +0100
    <1...@x...googlegroups.com>
    <492b086e$0$29449$f69f905@mamut2.aster.pl> <ggf963$9dq$1@inews.gazeta.pl>
    <492b2f4d$0$29364$f69f905@mamut2.aster.pl> <ggfda7$r8d$1@inews.gazeta.pl>
    <492b3e3f$0$29409$f69f905@mamut2.aster.pl> <gggo5b$b33$3@news.onet.pl>
    <492c159e$0$29444$f69f905@mamut2.aster.pl> <gghlt0$o4j$1@inews.gazeta.pl>
    <492c6384$0$29444$f69f905@mamut2.aster.pl>

    On Tue, 25 Nov 2008, Kamil K. wrote:

    > Chyba mnie nie zrozumiales kolego...
    > Wg tego co tu napisano pismo musi byc awizowane dwa razy. Bylo awizowane raz!
    > Wiec skoro nie doszlo za drugim razem to chyba nie z mojej winy, tak ?

    A nie jest aby tak, że mylisz dwie rzeczy?
    Jedno to wysłanie pisma.
    Tu organy wystąpiły, jak to ktoś określił, ze "zbytkiem łaski", robiąc
    więcej niż do nich należało.

    Natomiast awizowanie *jednego* pisma AFAIK odbywa się *dwukrotnie*!

    Jeśli dobrze rozumiem, masz za przeciwnika listonosza i oczekujesz
    że przyzna że kartkę (awizo) zostawił tylko raz?
    "Ja na pewno włożyłem, a czy ten pan wyciągnął, czy może mu dzieci
    wyciągnęły albo wyrzucił razem z reklamami i nie zauważył to już nie
    wiem, było dwa razy awizowane".
    I co teraz?

    Co gorsza prawo tak stanowi, również w innych przypadkach - i tak jest,
    że jak "nieznany sprawca" zabierze kartkę to zabrał i nie ma siły.
    Od czasu do czasu pojawiają się np. złośliwe komentarze dotyczące
    znikania ogłoszeń komorniczych.

    > nie odbiore SKORO NIE PODALEM TEGO ADRESU!!! Bez sensu postepowanie

    Już Ci pisali - z braku odpowiedzi "organy" dały dodatkową szansę.
    Taki bonus, normalnie nie przysługujący.

    pzdr, Gotfryd