  • Data: 2008-11-27 15:16:15
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Nov 2008, Roman Rumpel wrote:

    > Skoro sie zgadzamy to wszystko ok. Dla porządku tylko:
    > napisałem "nieprawda" w odpowiedzi na post utożsamiający miejsce zamieszkania
    > z miejscem, gdzie się mieszka ( choćby czasowo).

    A mógłbyś zastosować się do tego z czym się (z Jotte) zgodziłeś?
    Miejscem gdzie się *przebywa*.
    Wstawiając do cytatu:
    "z miejscem, gdzie się przebywa ( choćby czasowo)"
    Powiedzmy przebywa się w hotelu. Albo ktoś przebywa w ośrodku wczasowym.
    Ale *nie mieszka*, bo przecież o to poszło.

    > Nie ja mieszałem te pojęcia, wręcz przeciwnie

    Jak nie, skoro wyżej robisz to samo?
    Jak się gdzieś mieszka (choćby czasowo) to jest to miejsce zamieszkania!
    Natomiast "przebywać" to w myśl rzeczonej logiki można i bez...

    > Wątkotwórca
    >
    > To już sofistyka, obawiam sie :)

    Obawiam się, że całość się do tego sprowadza.
    Jak ktoś pisze (w szczególności w piśmie do sądu) że "mieszkał gdzieś tam
    trzy miesiące" to sam sobie może ukręcić bicz.

    > Moim zdaniem można czasowo mieszkać poza miejscem zamieszkania

    No i dalej swoje :[

    pzdr, Gotfryd