  • Data: 2008-11-28 09:58:01
    Temat: Re: Co to za po@#$*&^% prawo !
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 24 Nov 2008 22:36:19 +0000 (UTC), j...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

    > Bo było to napisane w pouczeniu, którego odbiór pokwitowałeś własnym podpisem?
    > Może czasami wypadałoby przeczytać to, co sie otrzymuje...

    Ales ty mONdry pajacu.
    Miał przeczytać pouczenie, którego NIE ODEBRAŁ.
    Ale to wyciąłeś więc musisz się cofnąć do poprzedniego posta.

    > Nie może, tylko na pewno.

    Na pewno to ty masz coś z poziomem rozwoju umysłowego. Ale nie martw się -
    dla nas jako społeczeństwa taka strata jest do przyjęcia i po tobie nie
    będziemy "płakać" :)