  • Data: 2007-03-25 12:07:05
    Temat: Re: Co to jest droga publiczna?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:eu59vm$cpf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak wjeżdżając na stację benzynową wyrżniesz w jakiś słupek, to
    > spowodowałeś zagrożenie utraty jak nie życia to zdrowia dla uczestnika
    > ruchu, którym jesteś Ty.

    Ja się nie liczę. Jeśli w wyniku wypadku jedyną osobą ranną jest sprawca to
    nie wyczerpuje znamion przestępstwa z art.177 K.K. Pozostaje to wykroczeniem
    pomimo ciężkich obrażeń.
    Z zagrożeniem bezpieczeństwa jest tak samo. Zajrzyj do art.98 KW. Jest tam
    czarno na białym , że odpowiadasz jeśli zagrozisz bezpieczeństwu INNYCH
    OSÓB.
    Bez tak elementarnej wiedzy nie powinieneś wdawać się w dyskusje na tej
    grupie.

    > Gdyby nie przestrzeganie ZASAD ruchu drogowego /szczególnej ostrożności/,
    > gdzie ten ruch się odbywa, to byłaby "wolna amerykanka". Nie byłoby
    > wykroczenia, nie było winnego, nie wiadomo z którego ubezpieczenia
    > ubezpieczyciel ma płacić za szkody itd.

    Niepotrzebnie mieszasz. Uszkadzając czyjś pojazd np. na parkingu pod
    marketem nie popełniasz ŻADNEGO wykroczenia. Naprawa poszkodowanego pojazdu
    pokryta zostanie z polisy sprawcy. Jedno z drugim nie ma żadnego związku.

    --
    Pzdr
    Leszek