  • Data: 2007-03-25 17:37:25
    Temat: Re: Co to jest droga publiczna?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:eu62vb$e44$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Poważnie :). Przekonałeś mnie, że na stacjach itp. nie sięgaja żadne
    > przepisy prawa dot. zasad ruchu :)))). Teraz to jest wolność. Można zrobić
    > demolkę na parkingu i nic, a to dobre :))))))

    Masz do mnie o to pretensje?? Zajrzyj do KW a dopiero później podejmuj
    dyskusje.
    Jeśli parking nie jest drogą publiczną (a nie jest) i uszkodzenie
    zaparkowanego auta nie jest zagrożeniem bezpieczeństwa uczestnika ruchu (a
    nie jest) to po prostu żaden artykuł KW o takim wykroczeniu nie mówi. Miej
    pretensje do sejmu, że takie kodeksy uchwalił.

    --
    Pzdr
    Leszek