  • Data: 2007-03-26 09:33:25
    Temat: Re: Co to jest droga publiczna?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Jezu, ale z ciebie przymuł.

    I znowu przypisujesz mi swoje wady...

    > Wyjedź sobie za miasto, zatrzymaj się na poboczu, odcedź kartofelki, a
    > wsiadając zadumaj się i pomyśl, czy twój samochód stoi na drodze publicznej,
    > czy nie publicznej.

    A, już widzę, gdzie cię twoja tępota zwiodła... Niech zgadnę: pewnie
    zaraz zaczniesz mi imputować, że twierdziłem iż każdy chodnik, na który
    się zjedzie z Marszałkowskiej, to "droga prywatna"?

    > I napisz koniecznie do jakich wniosków doszedłeś.

    Że najwyraźniej potrzebujesz pewnej podpowiedzi...

    Podpowiedź: po jakiej części drogi normalnie poruszają się samochody,
    hmm? Mam nadzieję, że nie odpowiesz "chodnik" albo "pobocze"...