  • Data: 2008-12-15 18:41:17
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mi się wydaje że w którymś momencie stosował przynajmniej w mediach
    > linie obrony "wymskło mi się" ale tylko cudzą głowę za to dam :-)

    nawet gdyby taka taktyke stosowal, to i tak wiedzielibysmy, ze kłamie.
    Niemniej podoba mi sie podejscie bylego ministra sprawiedliwosci - nie
    przeprosze, bo sad nie uwzglednił... cos tam, cos tam...
    Czyli teraz tak mozna?
    Nie zaplace podatku, bo co prawda US mi naliczył ale pani urzednik cos tam
    cos tam.

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"