  • Data: 2008-12-15 21:17:02
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail i...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > czy zwracał na koszty nie wiadomo, faktem jest że powinien.
    >
    > I wszystko by wygladało w porządku, gdyby nie dzisiejszy komunikat
    > tego SA, który stwierdził, że koszty nie miały tu żadnego znaczenia,
    > były rzeczą wtórną.
    > Nawet jeśli Z. popełnił błąd i nie zwrócił uwagi na koszty to po tym
    > komunikacie ma droge otwartą do kasacji.
    >
    > dygresja: czy przypadkiem SA nie powinien zwrócić uwagi samemu na
    > koszty {pomijam już ten skłąd, który stwierdził w komunikacie, że
    > koszty go nie interesuja} skoro orzeka o emisji ogłoszeń to powinien
> [...]
    mnie zastanawia cos innego - czy nawet te 300.000 to az tak duzo akurat dla
    pana Ziobro?
    http://www.sejm.gov.pl/poslowie/posel6/452.htm
    pawie 200.000 dostał jako minister.
    Odziedziczony ogromny majątek.
    To ile byłoby odpowiednią kara, biorąc pod uwagę całkoształ czyli np. to,
    co sie działo po tych sowach z cała transplantologia w Polsce.
    P.S. Zadziwia mnie niechlujna forma oświadczenia majątkowego - wszyscy
    posłowie składają to w takiej formie?

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert