  • Data: 2008-12-15 21:04:08
    Temat: Re: Co sądzicie o wyroku dla Ziobry?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:
    > Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał

    > Nie wiem, ale zapewne powód tego właśnie zażądał a pozwany
    > nie zaoponował. Przynajmniej w trakcie procesu, bo teraz to
    > kwiczy, ale juz za późno.

    To był elementarny zarzut procesowy i apelacyjny (elementarny - nie
    znaczy, ze zawsze skuteczny) Przeprosiny, jako naprawienie krzywdy, czy
    też raczej jako usuniecie skutków naruszenia dóbr powoda powinny być
    adekwatne do naruszenia. Tu należało poddać ocenie sądu, czy koszt
    żądanych przeprosin jest adekwatny. Nie zrobił tego, no to co miał sad
    zrobić - miarkować żądanie pozwu z urzędu? Mógł, ale nie musiał. Pozwany
    winien sam o to wnosić

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl