    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Date: Sat, 30 Jun 2007 11:02:23 +0200

    Dnia 30-06-2007 o 10:31:45 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > Ale jak jest wkoncu to nie wiem, zgodnie z tym co wkleil MK to nie
    > wygalda tak pieknie, tym bardziej ze przepis z tego co ja zrozumialem
    > pozwala na prowokacje w formie podzegania nie tylko w stosunku do
    > domniemanych pedofilow, ale takze w przypadku innych przestepstw.

    Zastanawia mnie jedno - jesli nie dochodzi do wymiany zdjec a mamy do
    czynienia jedynie ze "swinska" rozmowa, proponowaniem spotkania itp. to...
    przeciez podrywanie policjanta, nawet na sluzbie, przestepstwem nie jest.
    Ja, zakladajac, ze po drugiej stronie kabla siedzi funkcjonariusz bawiacy
    sie w mala dziewczynke, najchetniej bym takiemu policjantowi sciemnial. No
    bo taki duzy, a udaje 12-letniego Krzysia.

    To przeciez chore, zeby nazywac pedofilem czlowieka, ktory podrywa
    40-letniego funkcjonariusza... tym bardziej skazywac go za to.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.