  • Data: 2007-06-30 09:18:35
    Temat: Re: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .pl> napisał(a):

    > Zastanawia mnie jedno - jesli nie dochodzi do wymiany zdjec a mamy do
    > czynienia jedynie ze "swinska" rozmowa, proponowaniem spotkania itp.
    > to... przeciez podrywanie policjanta, nawet na sluzbie, przestepstwem
    > nie jest. Ja, zakladajac, ze po drugiej stronie kabla siedzi
    > funkcjonariusz bawiacy sie w mala dziewczynke, najchetniej bym takiemu
    > policjantowi sciemnial. No bo taki duzy, a udaje 12-letniego Krzysia.

    przypisza usilowanie nieudolne.

    > To przeciez chore, zeby nazywac pedofilem czlowieka, ktory podrywa
    > 40-letniego funkcjonariusza... tym bardziej skazywac go za to.

    w ogole nazwanie pedofilem czlowieka popeliajacego przestepstwa na
    amloletnich ponizej 15 roku jest naduzyciem, kazdy przypadek trzeab
    analizowac a nie uogolniac.

    Ja bym był ciekaw opinii tych co tak krzycza na temat 14 letniej panny
    prowadzajaec polskie mtv, bo gdyby mi nie powiedziano ile ona ma lat to
    bym myslal ze kolo 18. Gdyby doszlo do z nia do czegos, przestepstw9
    mialoby miesce ale czy sprawce mozna nazwac pedofilem? Moim zdaniem to
    by bylo pomowienie.

    P.
    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.