  • Data: 2007-06-30 10:04:04
    Temat: Re: Co sądzicie o nowych kompetencjach policji?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanawia mnie jedno - jesli nie dochodzi do wymiany zdjec a mamy do
    > czynienia jedynie ze "swinska" rozmowa, proponowaniem spotkania itp. to...
    > przeciez podrywanie policjanta, nawet na sluzbie, przestepstwem nie jest.
    > Ja, zakladajac, ze po drugiej stronie kabla siedzi funkcjonariusz bawiacy
    > sie w mala dziewczynke, najchetniej bym takiemu policjantowi sciemnial. No
    > bo taki duzy, a udaje 12-letniego Krzysia.
    >
    > To przeciez chore, zeby nazywac pedofilem czlowieka, ktory podrywa
    > 40-letniego funkcjonariusza... tym bardziej skazywac go za to.

    No właśnie, pojawiają się tu jeszcze dwa problemy.

    Po pierwsze: ktoś się umawia z taką "Anią 12" będącą w rezultacie
    posterunkowym "Waldkiem 45", więc ani w trakcie rozmowy nie flirtuje z małym
    dzieckiem, ani z takowym się nie spotka. Jak więc można go skazać za jakieś
    czyny lubieżne względem osoby małoletniej? :)

    Po drugie: co jeśli na takie spotkanie z 13-latką naprawdę umówi się i
    przyjdzie jakiś 13-latek i na miejscu spotka policję? Chyba troszkę dziwne to
    będzie.