  • Data: 2010-02-24 14:58:53
    Temat: Re: Co robić gdy rodzina zmarłego chce okraść kaleką żonę?
    Od: "sofu" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hm3eb4$vh2$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a ma jakas rodzine?
    > jesli tak to niech sie rodzina zainteresuje tematem, w sumie z tego co
    > piszesz, to powinna trafic do jakiegos domu starcow czy innej opieki,
    gdzie
    > bedzie sie mial nia kto zajac, wystarczy ze ona ustanowi swojego
    > pelnomocnika, nie musi to byc rodzina i ten pelnomocnik w jej imieniu
    bedzie
    > trzymal reke na pulsie, moze w opiece spolecznej cos wiecej mogli by
    > powiedziec, oczywiscie jesli nie ma swojej rodziny ktora pociagnie temat

    Ja myślę, ze oni to zrobia po cichu tak ze nikt nie bedzie wiedzial o zadnej
    sprawie spadkowej.
    Albo takiej sprawy w ogole nie bedzie? Od 2008 roku mozna przez notariat
    ponoc załatwiac sprawy spadkowe?
    Pojda do notariusza pokaża testament od niej wezma pełnomocnictwo że sie
    zrzeka ew. spadku i po cherbacie.
    A gdyby tak ona jako pierwsza złozyła wniosek w sądzie o podzial spadku?
    To pełnomocnictwo musi byc notarialne?

    sofu