  • Data: 2003-03-05 19:28:15
    Temat: Re: Co powinien zrobić zarząd wspólnoty?
    Od: "Marcin" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Bolek" sugeruje
    > Widzisz juz swoja sprawiedliwosc?

    Usiadz wygodnie i przeczytaj mojego posta raz jeszcze!
    Czy ja pisalem gdzies o sklepach i lokalach uzytkowych? Nie!
    Nawet w SM prowadzac dzialalnosc gospodarcza w mieszkaniu, wcale nie trzeba
    przyjmowac interesantów, placi sie wiekszy czynsz.
    Piszesz, ze: "interesanci biura wnosza na klatke schodowa niebagatelne
    ilosci piachu". Moim zdaniem wlasciciel tego lokalu powinien placic wiecej
    niz reszta. Ale wg. ustawy placi za te swoje pare m2. Pytam wiec, gdzie
    Twoja sprawiedliwosc?
    A wspomniane przez Ciebie lokale sklepowe nie placa wspólnocie? Nie sa to
    lokale mieszklne!

    Pozdrawiam, Chopek.