  • Data: 2003-03-05 21:55:22
    Temat: Re: Co powinien zrobić zarząd wspólnoty?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet w SM prowadzac dzialalnosc gospodarcza w mieszkaniu, wcale nie
    trzeba
    > przyjmowac interesantów, placi sie wiekszy czynsz.

    a od kiedy takie prawa obowiązują w spółdzielniach mieszkaniowych. Mnie w
    tej materii inaczej uczono.
    Dziś owego zapisu z art. 208 już niema w prawie spółdzielczym i został
    jedynie ślad w orzecznictwie, który mówi.o rzeczywistym wzroście kosztów z
    tytułu wynajmowania mieszkania na takie cele. A w opisanym przykładzie
    raczej o wzroście nie będzie mowy chyba, że założymy, iż będziesz produkował
    mnuuuustwo brudów i często biegał po schodach :-))))) lub jeździł windą bez
    umiaru.

    Stan_Z