    From: "F.H.U. CompNet" <c...@c...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co można zrobić ze złośliwą sąsiadką ?
    Date: Thu, 12 Jul 2007 14:50:07 +0200

    > Pisałeś że nie jesteś właścicielem tamtej połówki, więc czemu ktokolwiek
    > miałby Cie pytać o zgodę? Zresztą może być zameldowana czasowo i odnawiać
    > ten meldunek co jakiś czas, a do zameldowania czasowego nie jest potrzebna
    > niczyja zgoda.

    Bo w analogicznej sytuacji - tzn. jak meldowałem żonę i dzieci - okazało
    się, że była wzywana ona i pozostali spadkobiercy zarówno mojej jak i jej
    połowy - na wynik końcowy jej sprzeciw nie miał wpływu, ale okazało się, że
    wszyscy uprawnieni musieli byc przynajmniej powiadomieni o przebiegu
    postępowania o zameldowanie. Tzn. ona nie będąc właścicelem NICZEGO również
    musiała być powiadmoiona. Jeżeli nie znasz tych przepisów to się nie
    wypowiadaj proszę...