    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Sun, 19 Aug 2007 15:48:49 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 19 sierpnia 2007 15:30
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <kCXxi.22955$ie3.8012@newsfe3-gui.ntli.net>):

    > Nie ja a moje pokolenie razem. Ucieklem, bo nie o taka Polske walczylismy
    > - ty tego nie zrozumiesz.

    Jakiś kompleks pokolenia? Witkowi, starszemu od ciebie, też zarzucasz że za
    młody :D Teraz mi, również osobie w średnim wieku, sugerujesz, że Ty stary
    dziadek nie Otake Polske walczyłeś...

    > Obecny rzad nie jest rzadem o ktory walczylismy wspolnie. Jak wyzej -
    > poczytaj wiecej na te tematy.

    No jak nie Otake, to walczcie dalej. Zmieniajcie...

    Ale nie, prościej narzekać, opluwać... Najlepiej z perspektywy UK...

    Ja się nie czuję osaczany i zniewalany. Polacy lubią dużo krzyczeć o
    wszystko.

    Sklepy 12 dni w roku mają być zamknięte -- straszne zniewolenie. No bo Każdy
    Prawdziwy Polak ma mieć prawo do zakupów w Boże Narodzenie i Nowy Rok. A
    Niewolnik W Kasie niech siedzi i Prawdziwemu Polakowi usługuje...

    DO do wyrobienia przez 7! lat! Straszny obowiązek narzucany przez jakiś
    onych niewolących Prawdziwego Polaka.

    Światła włączyć dla bezpieczeństwa? Straszny obowiązek narzucany przez jakiś
    onych niewolących Prawdziwego Polaka.

    W ogóle Prawdziwy Polak jest ze wszystkich stron niewolony... Ciekawe, że
    takim Niemcom, potędze gospodarczej, współzałożycielom UE, nie
    przeszkadzają sklepy otwarte do 18 i bez niedziel, urzędy otwarte jeszcze
    krócej. Oraz cały zestaw biurokracji. Nie przeszkadzają, bo wiedzą, że
    dzięki odpowiedniej biurokracji i porządkowi mogą się rozwijać. A dzięki
    ograniczeniom typu zamknięte sklepy w niedzielę uzyskują prawdziwą wolność.
    Wolność rozgraniczenia życia na część dla pracy i część dla siebie.

    Dla Prawdziwego Polaka wolnością jest to, że zniewoli innych albo że będzie
    robił na przekór zaleceniom Onych. Prawdziwy Polak chce śmiecić wokoło.
    Chce deptać każdy trawnik. Bo Prawdziwy Polak to patriota. Nie pozwoli
    sobie na to, żeby ktoś łamał jego wolność chodzenia i pozbywania się
    niepotrzebnych rzeczy.

    Prawdziwy Polak też dużo mówi o narodzie, o miłości do Polski, o paskudnych
    Onych u władzy... a następnie wyjeżdża do UK albo IE.... I tam nie depce
    trawników ani nie śmieci. Nie okrada pracodawcy. Nie opierdala się w
    robocie... Dziwne.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/