    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Date: Sun, 19 Aug 2007 12:12:20 GMT

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:fa9951$gha$2@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z niedziela, 19 sierpnia 2007 13:10
    > (autor swen
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <dyVxi.8083$ka7.7546@newsfe4-gui.ntli.net>):

    > Ale jednocześnie Twoi wierzyciele muszą jakoś za tobą też podążać. Nie
    > sądzę, żeby akurat ktoś zmieniał miejsce zamieszkania i pracę raz na
    > tydzień, więc nawet jak co roku się zgłosisz do odpowiedniego urzędu, to
    > cię nie zabraknie...

    Aha, czyli cale to zamieszanie wokolo DO i miejsca zameldowania jest dl
    wierzycieli... no wspaniale - gratuluje pomyswlowosci. Jak sadze z twojej
    wypowiedzi wynika, ze kazdy w Polsce to dluznik, uciekinier i ogolnie
    przestpca. Dla ciebie nie istnieja inne powody zmiany miejsca zamieszkania
    czy nazwiska.

    > BTW: Ty to musisz być dupiaty fachowiec, jak nie umiesz nigdzie miejsca
    > zagrzać i ciągle ,,uciekasz''.... Choć nie, może nie tyle dupiaty
    > fachowiec, co niedostosowany społecznie, co nawet pasuje do tonu Twoich
    > wypowiedzi.

    Wiesz, niewolnikiem sie urodziles i nim pozostaniesz. Dla ciebie idalnie
    jest jesli ktos wskaze ci co masz robic, jak, kiedy i ile musisz za to
    zaplacic. Ale wez poduwage, ze sa tez ludzie ktorzy potrafia myslec,
    potrafia cenic swoje pieniadze a przedewszystkim wlasny CZAS, pamietaj, ze
    sa ludzie (naszczescie wiekszosc) dla ktorych "osobiste" problemy sa
    wazniejsze niz rzadowe przekrety.
    Jestes typowym obywatelem, zaszeregowanym, zanumerkowanym, jak kaza ci
    chodzic ubranym jednakowo jak inni tez bedziesz chodzic, bo nie jestes
    uciekinierem, jak kaza ci jest o tej czy o tamtej porze tez to wykonasz, bo
    tak jest prospolecznie a raczej pro poddanczo.
    Widzisz, gdyby moje poloenie tak samo myslalo, do dzis byl by PRL - pomysl o
    tym.