  • Data: 2007-12-11 17:09:24
    Temat: Re: Co grozi za niewymienienie dowodu
    Od: "Agata" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fjmbcr$7un$5@inews.gazeta.pl...

    > Z ustawy o ewidencji ludności. Napisane wprost.
    > Dowód masz mieć i na dodatek aktualny. I kropka.

    czy taka sama kara grozi np. kobiecie ktora wyszla za maz przyjela nazwisko
    meza a wciaz posluguje sie panienskim dowodem? takze w pracy np. przy
    zawieraniu umowy czy na uniwersytecie np. indeks
    czy jezeli nie poinforuje sie uczelni o zmianie nazwiska i skonczy studia na
    starym dowodzie w tym przypadku na nazwisku panienskim to dyplom bedzie nie
    wazny????