eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem? › Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
  • Data: 2016-05-25 09:36:20
    Temat: Re: Co grozi firmie za RECYDYWĘ w wysyłaniu "wezwań do zapłaty" rachunków komu innemu emailem?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-05-16 o 09:16, Liwiusz pisze:

    > To, że prezes jest od kogoś zależy, nie oznacza firmanctwa. Przecież
    > choćby to, że wykonuje zadania właściciela jest normalne.
    >
    > Tymczasem działalność wykonuje *spółka*. Firmanctwem byłoby, gdyby
    > spółka to firmowała, a de facto zlecenia wykonywał ktoś inny. Tymczasem
    > z opisu nic takiego nie wynika.

    Zdaje się, że to miało być w innym wątku :-) Ale masz rację. Dlatego
    piszę o oszustwie, jako właściwszym kierunku działania. By dowieść
    firmanctwo koniecznym by było wykazanie, że cała spółka jest lipą i ktoś
    inny pod jej przykryciem prowadzi działalność. Niby jest to "między
    wierszami", bo skoro prezes lipny, to najpewniej ktoś sobie tam na
    własny rachunek działa, ale wprost tego nie ma.