  • Data: 2019-08-20 22:56:16
    Temat: Re: Co dolaczyc do pozwu przeciw sp z oo?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2019 o 07:34, ąćęłńóśźż pisze:

    > Owszem, można wyznaczyć kuratora i nadać mu jakieś papierowe uprawnienia.
    > Papierowe, bo jakiejkolwiek dokumentacji od nikogo nie przejmie.

    Jak nie ma od kogo, to nie przejmie, ale reprezentuje interesy.
    Podobnie, jak masz nieznanego z miejsca pobytu pozwanego. No przecież
    zastępca procesowy też żadnych dokumentów nie ma.

    > Nie wiem, czy zawarł umowę i czy ktoś - szczęśliwy że trafił się klient
    > - badał reprezentację.

    Rozwiniesz? Bo może masz rację, ale nie rozumiem.

    > Ale pytam o złożenie wyciągu z KRS strony przeciwnej (postępowanie
    > gospodarcze).

    Moim zdaniem bez sensu, bo te dane się zmieniają w czasie. Ale co ja
    mogę? :-D