eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce..... › Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
  • Data: 2007-04-23 11:05:21
    Temat: Re: Cieżkie naruszenie warunków umowy o prace przez Pracodawce.....
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Herald napisał:
    > No w obecnym czasie z tymi "wartościowymi ludźmi" jest dosyć ciężko.

    Jak zawsze :)

    > I jaki to teraz dajesz przykład - wymagasz od pracowników lojalności,
    > dbania o wizerunek firmy itp a tutaj co prezentujesz? Jaki z Ciebie
    > obywatel, patriota skoro namawiasz i życzysz by polacy wyjeżdzali z
    > rodzimego kraju?
    > Wyglądasz na prostego wyzyskiwacza.

    Nie kumam zależności. A co do kraju to patriotyzm nakazuje wyjazd z tego
    kraju i dopilnowanie by Ci co chcą żyć na koszt innych ocknęli się lub
    pozdychali z głodu.

    > To zależy co rozumiesz przez jednakową płacę dla wszystkich.
    > Jeżeli brygadzista/przodowy/team-leader zarabia tyle samo co szeregowy
    > pracownik - to sorry :)

    Rozumiem tak, że pensja na danym stanowisku jest identyczna dla Polaka,
    Kazacha, czy Uzbeka.

    > Właśnie że spadnie. ma otrzymać wynagrodzenie za pracę w terminie w jakim
    > jest to wymagane a nie tobie decydować czy komuś spadnie, czy nie korona z
    > głowy.
    [..]

    Ee... już mi się nie chce po raz setny ...

    Arek

    --

    www.eteria.net