  • Data: 2002-10-02 19:32:14
    Temat: Re: Ciepła woda -- jak ciepła?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >a ja praktycznie
    > używam wyłącznie ciepłej wody, bowiem jest ona mniej więcej w
    > temperaturze ciepłej i już.

    No i wszystko jasne:-)) Przedyskutowalam to ze znajomym z PRGS jako znajacym
    slaskie realia i juz wiem ze ciepla woda moze miec temperatury
    1. lodowata
    2. zimna
    3. ciepla i juz
    4. goraca

    > Można odkręcić kran i spokojnie włożyć
    > rękę. Kąpiel -- cała wanna wyłącznie z droższego kurka. Zmywanie --
    > tak samo. (...) da się już wykąpać itp, ale jak mówię -- jest
    > ona ciepła, a nie gorąca.

    Pewnie dlatego się da, ze jest ciepla a nie gorąca:-) Gdyby z rur lecial Ci
    wrzątek nie wlozyłbys spokojnie ręki - a zmywanie musialbys przeprowadzac w
    azbestowych rękawicach:-)))

    > W końcu dopłata za ciepłość jest dopłatą za
    > ciepłość,

    Ładne twierdzenie:-))) Proponuję test. Odkręc kurek z zimna woda,wsadz ręke,
    zakręc, odkręc ten drugi kurek, wsadz rękę. Jesli wyczujesz róznice to
    wyczaisz skąd doplata za ciepłosc:-))

    Wiem, ze wygodnie byloby gdyby woda ciepla miala temperature wrzatku - kawę
    zalewałoby się prosto z kranu, jajka na twardo pod bieżacą woda ( lub w
    kąpieli - zalezy od jajek) :-). Ale ja poszłabym dalej w tych
    oczekiwaniach - dlaczego zimna woda nie mialaby byc w postaci kostek lodu?
    Do drinków jak znalazł:-)))

    HaNkA RaCjOnALiZaToR

    Ps, Sorrki, nie moglam sie powstrzymac:-)))))