  • Data: 2002-10-02 18:33:51
    Temat: Ciepła woda -- jak ciepła?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    od dawna płaciłem 50zł miesięcznie za wodę i kiedyś wystarczało.
    Niestety ostatnio dostalem zawezwanie do uregulowania należności za
    wodę i nagle okazało się, że mam 1200zł niedopłaty... Bosko! Rozumiem
    podwyżki cen itp, ale z 50zł miesięcznie na 200zł?

    No ale nic dziwnego, bo ciepła woda jest droga, a ja praktycznie
    używam wyłącznie ciepłej wody, bowiem jest ona mniej więcej w
    temperaturze ciepłej i już. Można odkręcić kran i spokojnie włożyć
    rękę. Kąpiel -- cała wanna wyłącznie z droższego kurka. Zmywanie --
    tak samo. Kiedyś było już tak, że nie dało się wykąpać, bo była ledwie
    letnia. Zrobiłem wiję w administracji i optymistycznie po dwóch
    tygodniach naprawili i da się już wykąpać itp, ale jak mówię -- jest
    ona ciepła, a nie gorąca.

    Czy prawo mówi coś o jakiś normach? Czy poza objętością nie powinna
    być ważna też temperatura? W końcu dopłata za ciepłość jest dopłatą za
    ciepłość, a za objęstość jest stawka jak za zimną wodę...

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)