  • Data: 2002-10-03 08:18:45
    Temat: Re: Ciepła woda -- jak ciepła?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 2 Oct 2002 21:32:14 +0200), "HaNkA
    ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> był(a) napisał(a):

    >Ładne twierdzenie:-))) Proponuję test. Odkręc kurek z zimna woda,wsadz ręke,
    >zakręc, odkręc ten drugi kurek, wsadz rękę. Jesli wyczujesz róznice to
    >wyczaisz skąd doplata za ciepłosc:-))

    Ja, ino Hanka, powiedz mi czy ta różnica jest warta tej ceny? Bo
    niedługo będzie cieplejsza o pół stopnia, a droższa o 100zł...

    >Wiem, ze wygodnie byloby gdyby woda ciepla miala temperature wrzatku - kawę
    >zalewałoby się prosto z kranu, jajka na twardo pod bieżacą woda ( lub w
    >kąpieli - zalezy od jajek) :-). Ale ja poszłabym dalej w tych
    >oczekiwaniach - dlaczego zimna woda nie mialaby byc w postaci kostek lodu?
    >Do drinków jak znalazł:-)))

    Oj ja rozumiem, ale chyba jakieś normy są?

    >Ps, Sorrki, nie moglam sie powstrzymac:-)))))

    No widzę... Najpierw się czepia mojego tytułu :-) a teraz wody...
    Koniec świata z tym plebsem :-)))

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert