  • Data: 2004-12-24 12:56:59
    Temat: Re: Ciągłość umowy o dzieło
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cog6lg$1k2r$1@news2.ipartners.pl...

    > A nie masz do niego kontaktu? Chętnie byms obie podłubał coś w
    > elekronice - dawno nie miałem okazji ;)

    Szukałem, ale nie znalazłem, chociaż mnie też interesują aktualne namiary na
    gościa bo chętnie bym sobie sprawdził jak funkcjonuje.
    Nawet nie pamiętam jak się nazywała firma. Wątpię czy mają www, może mają ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl