  • Data: 2008-03-11 06:26:39
    Temat: Re: Chcą wyciąć drzewa!
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anna Jaworska wrote:
    > Dowiedziałam się że burmistrz mojego miasta chce wyciąć (ma jakieś tam
    > zezwolenie) 60 drzew.Są to potężne olchy.Ma tam powstać pole biwakowe.Część
    > mieszkańców jest temu przeciwna. Jak można mu w tym przeszkodzić?

    Tzw. ekoterrorysci czesto znaja sie na ustawach o ochronie przyrody
    lepiej niz lokalne wladze, wiec zapytaj jakiejs pozarzadowej organizacji
    ekologicznej. Znalazlem np. taka oto strone:
    http://www.zieloni.org.pl/articles.php?topic=75 gdzie na pierwszym
    miejscu widnieje "Wycinka drzew: Ponieważ wiele osób pisze do nas w
    sprawie problemów z wycinaniem drzew w miastach parę linków, które mogą
    pomóc". Moze pomoze ten odszylacz tez Tobie. Ewentualnie mozesz ich
    kontaktowac z pytaniem, czy w Twojej okolicy jest jakas organizacja
    zielona, ktora moze doradzic, jak postepowac, jak sprawdzic, czy lokalne
    wladze zrobily wszystko zgodnie z prawem itp.

    Ludek