  • Data: 2024-06-19 12:16:43
    Temat: Re: Cenzura
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-06-2024 o 12:05, Olin napisał:

    > Masz rację, wolnościowi antykomuniści plują na UE,

    nie na UE, tylko na to jak skręciła w lewo, w czym nie ma chyba
    zdziwienia, bo jeśli tworzy się byt zgodnie z wytycznymi Spienellego,
    odchodząc od tego po co i jak była tworzona ta organizacja.

    > kłamią o szczepionkach i
    > rozpowszechniają kacapskie przekazy dnia.

    To raczej o Tobie można napisać. Piszesz brednie na temat działania
    pseudoszczepionek. Podważasz naukowe obserwacje, że szczepionki przeciw
    chorobom grypopodobnym nie działają, bo nie mogą (ba w ostatniej swojej
    pracy potwierdził to nawet Fauci, bo przestało mu zależeć, przeszedł na
    emeryturę)

    > Nie mamy ze sobą nic wspólnego.

    I to mnie cieszy, bo nie chciałbym identyfikować się z kimś, kto kłamie
    i jest zaślepiony ideologią.

    --
    http://zrzeda.pl