  • Data: 2024-06-19 13:03:56
    Temat: Re: Cenzura
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-06-19 o 11:23, Trybun pisze:

    > Niewiele mogą/możemy, powiadasz. Czyli domyślam się zalecasz schować
    > głowy w piasek i udawać że nic się nie dzieje?

    Chodzi o to że Piskorskie z Korwinem mają więcej kasy więc niech se
    wyjaśniają czemu państwo ich blokuje.

    > September nie uprawia cenzury.

    Przez 5 miesięcy nie widziałem jego postów na usenecie, a wczoraj jak
    napisałem że jest wycinany to dziś widzę pojawił się.
    Cud. Albo on sam coś pozmieniał.

    > Ale z drugiej strony nie wątpię że
    > poglądy Wiesiaczka doprowadzają złych ludzi i osobników przez przez nich
    > zmanipulowanych do furii.

    Jest cenzura, chyba największa na jutuibie. Trza wiedzieć na jakie słowa
    mają czujki ustawione i używać słów zamienników.