  • Data: 2024-06-18 15:51:15
    Temat: Re: Cenzura
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Jun 2024 08:16:10 +0200, Trybun wrote:

    > Ty dobrze się czujesz? Jakie te cenzorskie  gnoje mają prawo wolnemu
    > obywatelowi w (podobno) wolnym państwie blokować dostęp do informacji,
    > nawet  z twoja akceptacją??

    Ano widzisz - mają ustawowe prawo, czy mi się to podoba, czy nie.

    Przy czym o ile chodzi o RT, to motywy rozumiem (choc nie jestem pewny
    czy popieram), to ten nczas.com ... tygodnik (internetowy?),
    zaresestrowany w Polsce, związany z czynnym politykiem ...
    no bardzo jestem ciekaw uzasadnienia. Czy to czysta cenzura
    polityczna.

    A jeszcze bardziej mnie ciekawi, co przez rok robiono i jak to strona
    rządowa (ABW ?) załatwiała, bo decyzja bez możliwości odwołania mi się
    baaaardzo nie podoba.

    J.