eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCeny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznieRe: Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie...
    notorycznie
    Date: Thu, 10 Sep 2015 21:16:01 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <mssku1$k9o$1@mx1.internetia.pl>
    References: <msontr$53e$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1441912577 20792 78.10.177.126 (10 Sep 2015 19:16:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Sep 2015 19:16:17 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <msontr$53e$1@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:750833
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "TOMASZEK"

    Jest sobie blaszak osiedlowy w którym notorycznie i w przypadku wielu
    produktów ceny na półkach różnią się w tym co płaci się przy kasie ( na
    półkach są niższe oczywiście ) Wielokrotnie zwracałem na to uwagę
    zarówno sprzedawcom jak i kierownicze sklepu. Za każdym razem tłumaczą
    się błędem i obowiązuje wyższa cena przy kasie, albo zostawiam produkt.
    Nie ma mowy o zakupie po cenie z półki.
    Zaczęło mnie to tak zwyczajnie po ludzku denerwować. Sumy naprawdę
    niewielkie, ale to robienie ze mnie idioty....

    Gdzie najlepiej ( najskuteczniej ) "uprzejmie donieść" o tym procederze?

    Wiem, wiem, mogę zmienić sklep... i pewnie tak zrobię jak już wszystkie
    inne drogi zawiodą.
    ---
    PIH, ale jak zgłosiłem, że na mojej reklamówce oraz na witrynie internetowej
    jest inna cena pizzy niż zapłaciłem to najpierw nie docierało, co jasno
    napisałem, że chodzi o ogół konsumentów a nie mój przypadek, a jak w końcu
    dotarło to mi pracownica odpisała, że dokonali próbnego zakupu i nie
    stwierdzili rozbieżności z ofertą (nie wiem już na jakiej podstawie, ale na
    pewno nie tej reklamówki jaką dysponowałem) a witryna ma stary cennik bo ma
    problemy techniczne (jak nie można poprawić cennika to wystarczy witrynę
    wyłączyć i można na to dać czas). Więc ... no nie obstawiam sukcesu, ale oni
    po to dokładnie są by działać zarówno w indywidualnych sprawach jak i
    interesie ogółu konsumentów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1