eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCeny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie › Re: Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie
  • Data: 2015-09-10 21:16:01
    Temat: Re: Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TOMASZEK"

    Jest sobie blaszak osiedlowy w którym notorycznie i w przypadku wielu
    produktów ceny na półkach różnią się w tym co płaci się przy kasie ( na
    półkach są niższe oczywiście ) Wielokrotnie zwracałem na to uwagę
    zarówno sprzedawcom jak i kierownicze sklepu. Za każdym razem tłumaczą
    się błędem i obowiązuje wyższa cena przy kasie, albo zostawiam produkt.
    Nie ma mowy o zakupie po cenie z półki.
    Zaczęło mnie to tak zwyczajnie po ludzku denerwować. Sumy naprawdę
    niewielkie, ale to robienie ze mnie idioty....

    Gdzie najlepiej ( najskuteczniej ) "uprzejmie donieść" o tym procederze?

    Wiem, wiem, mogę zmienić sklep... i pewnie tak zrobię jak już wszystkie
    inne drogi zawiodą.
    ---
    PIH, ale jak zgłosiłem, że na mojej reklamówce oraz na witrynie internetowej
    jest inna cena pizzy niż zapłaciłem to najpierw nie docierało, co jasno
    napisałem, że chodzi o ogół konsumentów a nie mój przypadek, a jak w końcu
    dotarło to mi pracownica odpisała, że dokonali próbnego zakupu i nie
    stwierdzili rozbieżności z ofertą (nie wiem już na jakiej podstawie, ale na
    pewno nie tej reklamówki jaką dysponowałem) a witryna ma stary cennik bo ma
    problemy techniczne (jak nie można poprawić cennika to wystarczy witrynę
    wyłączyć i można na to dać czas). Więc ... no nie obstawiam sukcesu, ale oni
    po to dokładnie są by działać zarówno w indywidualnych sprawach jak i
    interesie ogółu konsumentów.