eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCennik sobie, billing sobie...Re: Cennik sobie, billing sobie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "vari" <v...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cennik sobie, billing sobie...
    Date: Tue, 15 May 2007 11:59:04 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <f2c0cu$kg2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <f2aagu$kvm$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <f2bd6f$v94$1@polsl.pl>
    <f2bjus$528$1@atlantis.news.tpi.pl> <f2bop8$em4$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <f2btjb$5ot$1@nemesis.news.tpi.pl> <f2budc$odj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ekh99.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1179223262 20994 83.21.175.99 (15 May 2007 10:01:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 May 2007 10:01:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:218310 pl.soc.prawo:461482
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nie, z tego co bylem w stanie wywnioskowac z metnych odpowiedzi
    > udzielanych przez BOK, jest to zla metoda zaokraglania przy obliczaniu
    > kosztow rozmowy. Bo np. rozmowa majaca 49 sekund jest naliczana
    > poprawnie, od 50 sekund do 1:16 jest o ten 1 grosz za duzo, od 1:17 w
    > gore znowu jest dobrze, itd...
    > Pytanie tylko, czy to faktycznie niedopatrzenie, czy zrobili to
    celowo.
    > Bo jezeli niedopatrzenie, to IMHO jak im sie zwrocilo na to uwage, to
    > powinni zaraz poprawic, a nie metnie sie tlumaczyc...

    Ja sie czasem zastanawiam, czy operatorzy wogóle POTRAFIĄ takie błędy w
    działaniu swoich systemów (niekoniezcnie bilingowych) poprawiać.
    Zdaje się iż "mętne odpowiedzi" są też dlatego, ze "najbliższy czlowiek,
    kotry POTRAFI to zrobić mieszka w sąsiednim kraju albo na "sąsiednim
    kontynencie".

    Zdaje sie iz wiele polskich firm zamawia sprzęt skonfigurowany już na
    zamówienie (a często są niedopowiedzenia czy zwykle odwalki) i tak
    przywieziony do PL.
    Uruchamia je jakiś gostek z obcym paszportem co potem wsiada w samolot i
    "ziuuu".
    A dział techniczny to moze.......bezpieczniki sobie powymieniać.
    I to też ejst outsourcingowany i jak dupnie jakiś "wrażliwy" to na
    "interwencje" czeka się dwa dni.
    Bo ten co umie je wymieniać i wie gdzie one są i jak wyglądają to
    mieszka w innym mieście i ma "pod sobą" caly kraj.
    A ze człek młody i zabawowy to czasem jest "niedostępny" po weekendowych
    szaleństwach.

    Czyż nie tak wygląda "obsluga techniczna" wielu firm ?
    Coś mi sie wydaje że nawet jeśli przerysowałem to coś w tym jest.

    vari

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1