    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cena uzalezniona od dochodow
    Date: Sun, 20 Jun 2004 22:33:41 +0200

    PaPi wrote:

    > Czy dziecko za ktore placisz 700zl jest inaczej traktowane niz te
    > utrzymywane za 300zl ? Co takiego zawinil autor watku ze jest bardziej
    > pracowity i ma wiecej pieniazkow niz sasiad ?

    Jakby dochody/majątek zależały tylko od pracowitości, to moi rodzice
    byliby miliarderami i to wielokrotnymi.

    Więc nie pitol takich demagogicznych głupot.

    > Tyle, ze do linii lotniczych nikt nie doplaca ze swoich podatkow.

    Ale do komunikacji miejskiej i PKP owszem. A zniżki niektóre grupy mają
    ustawowo. Ba! niektórzy nawet darmo jeżdżą (bezczelni ci emeryci po
    70-tce, nie?)

    > Zlobki komunalne sa czesciowo utrzymywane z pieniedzy, ktore juz raz
    > ktos odebral w formie podatkow (tym lepiej zarabiacym odebral ich
    > odpowiednio wiecej).

    To nie oddawaj do komunalnego i przestań smęcić.