    From: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CZY MOGĘPODAĆIMIĘ I NAZWISKO OSZUSTA
    Date: Fri, 4 Dec 2009 02:02:53 +0100

    (...)
    > samo imie i nazwisko moze sie powtarzac i nie identyfikuje jednoznacznie
    > człowieka, wskazane jest jego zdjęcie, pesel, adres zameldowania itp...
    >
    > --
    No a co na to Ustawa o ochronie danych osobowych? Chyba Szanowny Pan nie czytał,
    a warto się zapoznać. Zapraszam do lektury. Proszę poświęcić szczególną uwagę
    artykułowi 5 i 6 w/w ustawy.
    Szanowny Pan Leszek raczył był podać już wystarczająco dużo informacji na temat
    tej osoby. Jej dane osobowe, adres zamieszkania. Panie Leszku, chciałem Panu
    powiedzieć, że naruszył Pan również zapis konstytucyjny (Ustawa zasadnicza),
    która stanowi w artykule 42 pkt. 3 "Każdego uważa się za niewinnego, dopóki jego
    wina nie zostanie stwierdzona prawomocnym wyrokiem sądu." Pan natomiast osądził
    człowieka i wydał na niego wyrok. Gdybym był w/w skierowałbym sprawę do sądu
    właśnie z art. 42.3 ustawy zasadniczej. Jednak rozumiem Pana gniew. Chwilowy
    impuls spowodował, że podzielił się Pan z resztą świata swoim problemem. Ot,
    normalny ludzki odruch. Najpierw zrobi, później pomyśli.
    --
    Pozdrawiam Panie Leszku
    Piotr Zawiły

    P.S. Proponuję, aby Pan już nie ciągnął dalej tego wątku na innej grupie.