  • Data: 2009-12-04 08:38:25
    Temat: Re: CZY MOGĘ PODAĆ IMIĘ I NAZWISKO OSZUSTA
    Od: "Leszek " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek <s...@g...pl> napisał(a):

    > Witam, czy na USENET, w pewnym dziale mogę podać imię i nazwisko oszusta,
    > który mnie oszukał? Oszukał również policję.Chcę ostrzec innych kolegów
    > hobbystów przed tym oszustem.Sprawa jest w prokuraturze.
    > Dziękuję.Pozdrawiam.

    -------

    DODAM---------
    Jestem krotkofalowcem
    Nasze dane sa widoczne na calym swiecie.
    Widoczni jestesmy-zlokalizowani na mapach.
    Dane oszusta podalem w naszym dziale krotkofalarskim
    Gosciu byl przesluchany na policji i przyznal sie do niezaplacenia
    Obiecal ze tego samego dnia zaplaci
    Oszukal policjanta bo nie zaplacil
    Policja oddala sprawe do Prokuratury

    Wiec chyba moge powiedziec smialo- oszust

    ok dzieki i pozdrawiam wszystkich- amatorskie 73" SP1MVD